en dag i skolan.

hallå hallå! :) .. sitter i skolan me classmates! Vi hade nyss människor i behov av stöd och vi hade lektion med hörselskadade, och döva. Så vi blev indelade i grupper och idag fikade vi bara & pratade om oss själva, imorgon ska vi börja med ett grupparbete och de ska redovisas påå torsdag! Tycker faktiskt att det är kul att man kan ha lektioner med hörselskadade & döva osv, men tråkigt att vi börjar med de så sent som i trean? kunde ju ha börjat me de i kanske 1-2 , så man lär känna varann iaf, elle va tycks?

Iaf, snart har vi engelska och då ska vi titta klart på den engelska knasiga filmen hehe! ;p ..

Jag har gått till skolsköterskan, men hon e fan aldrig i skolan? aldrig när man behöver na.
Jag tänkte, de där med mitt örproblem ja snackade om igår? .. tänkte att även om det inte är något speciellt så kan de vara väldigt bra att kolla upp de endå, för tänk så kollar jag inte upp de och så blir de bara värre&värre..
jag funderade också vrf jag kan ha ont i örat ... En i klassen sa förut att jag var alldeles blå/röd bakom örat, där de är ömt, iaf när jag tar där på .. så de kan ju ha varit att när jag i lördags slog i huvudet i glasbordet, att jag träffade där? för jag tror jag slog mig vid örat, så kanske bara är ett blåmärke, men vill iaf kolla upp de liksom ..:S för de gör ju lite ont annars också, men mest om jag tar bakom örat.
Men iaf, nu ska jag nog leta reda på eero, måste visa han stuff! sen vidare till engelska lektionen,... och förresten, vet ni vad jag fick reda på? att jag ska vara en helvetes guid på öppet hus som är på torsdag ?? :S .. aja, vene vad ja ska snacka om då ens , aja .. och då får vi komp ledigt den 16 december, och vi slutar den 17 dec! (; slutar dan innan jag fyller år, kalasbra!  men ha de så bra PUSS!


Tyckte denhär bilden var lite rolig  ;b

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0