Svaren från frågestunden!

Här kommer svaren från frågestunden igår (; .. tackar för alla frågor.


Vart har du köpt din mössa som du har på din header ? :P
Jag köpte den i Bikbok i Sthlm, för 99 kr (;

Är du kär i någon isf vem?
Nej inte någon speciell, finns väl en jag tycker om rätt så mycket, men just nu är jag lite osäker!

Har du strippat i cam någon gång?
Nej de har jag inte gjort :P

Vilka bor du med?
Jag bor med min pappa.

Har du några syskon?
Ja, jag har två små syskon :)

Tycker dina föreldrar att de är okej om du dricker exempel hemma?
Ja de gör dom, men jag dricker inte så ofta heller. ;p

Vad gör du när du är i sthlm?
Jag hälsar på gamla kompisar och en familj jag brukade vara hos ofta förut, men dom betyder fortfarande mycket för mig och är som en familj för mig! så dit åker jag ibland.

Hur gammal är den där tjejen du brukar sova vid när du är i sthlm? dricker hon också när ni festar?

 ja, varför frågar du hur gammal hon är? jag e med alla i den familjen i sthlm, och det är olika åldrar. Från unga - lite äldre! :)

Vad tycker dom om rahlenfeldt?

vem?  

Vad föredrar du jeans eller leggins?

oftast leggins, för det passar oftast bäst och de till kläder, men jag älskar jeans också! Men jag använder mest leggins! för när jag köper jeans, passar dom i affären men är för stora när jag kommer hem! 

Hur länge har du bloggat? varför började du?

Sedan i början av 2008 tror jag! (; .. jag vene, de var så att en kompis bloggade och hon frågade om jag gjorde de, och sen visade hon mig hur man gör, och sedan började jag blogga mer & mer. 

Vad händer på din födelsedag?
Ingen aning, men de blir väl en massa firande med familjen, både hos pappa & hos mamma!

Men de blir nog lite festande också skulle jag tro :)

Vad tycker du är det falskaste man kan göra mot nån?
Snacka skit bakom sin bästa väns rygg eller en kompis. ( de finns många olika sätt man kan göra det på, och det är nog de falskaste jag kommer på just nu )

Hatar du någon så mycket att du skulle vilja cutcutcut? HAHAH
hahahhah, ja jag hatar en extremt mycket, och de flesta vet nog vad jag skulle vilja göra med den personen, men jag e inte så feg så gör nog inget eller? (;

Är du ett sexmonster?
haha ... de är väl alla på ett sätt? ;) fast nått sexmonster vet jag inte dock! ^^

Hur mycket väger du?
Mellan 50-60 kg ungefär ..

Vilka bloggar brukar du läsa?
Nattas (; , Kenzas, foki & ibland amandavardet! höhö! men läser mest bloggar när jag har tråk.

Hur ser din framtid ut?
alltså de går upp&ner, ibland vet jag hur min framtid ser ut, och ibland inte. Men jag vill hellst jobba efter studenten, och sedan kanske ett år senare vill jag plugga vidare till förskollärare! & vill hellst flytta från örebro!

En bra film?
hmm jadu, jag tycker mycket om komedi/kärleksfilmer och sånna här julfilmer, då får man en riktig julkänsla typ som; Four christmases, The perfect holiday.
& vissa drama kan vara bra typ som ; P.s i love you, a walk to remember..


Nån du träffar då och då?
Ja, en som jag tycker om åså, men vene hur de kommer bli iaf.!


Varför började du blogga ?
Tyckte de verkade kul :)

Hur många läsare har du ?
Det varierar! Men vid typ över 100 varje dag! Ibland mindre, och ibland mycket mer! Men vill gärna ha mera! (;

Favoritfärg?
alla möjliga faktiskt, men äre på kläder så äre svart, grått, rött, ibland rosa åså! (;

 

Hur länge höll ditt längsta förhållande?
Det varade väl över 2 år ungefär.

Är du romantisk?
ibland så (; iaf om jag har en pojkvän elle så , så kan jag vara romantisk.

Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut?
För att vi båda ville olika saker, och vi visste heller inte vad vi ville så!

Var går gränsen vid otrohet?
En puss på munnen tycker jag!

Har du varit i skolan idag?

Nej lediga denna vecka! ;p .. elle vi ska jobba med Projektarbetet, och de har vi gjort asbra!

 

Vad spelas mest i dina högtalare just nu? :)

adu, helt blandat! Men typ jag har börjat lyssna mycke på Michael Jackson & sen bon jovi, takida, style, Green day, sen tycker jag om when the children cry den e så otroligt fin!

Vad är det bästa du vet med din blogg? :)
att jag är ärlig, jag säger som jag tycker&tänker i min blogg, eftersom den e min & sen så avgör ju läsarna om de vill fortsätta läsa eller inte, & sen skriver jag mycket om min vardag också! men ni vet väl att ni får säga vad ni själva tyckeer & tänker i min blogg? :)

Hur gammal är du?
Jag är 18 år, men blir 19 år den 18 december!

Saknar du mig ?? kommer vi föralltid att vara vänner vilket jag hoppas <33
jadå, jag saknar dig lejla & a de kommer vi nog vara! :)<3

 

Varför ville du ens börja att röka?? Varför började du att dricka?
Tyckte du att de va coolt på någe sätt ellr vad?
Dricka, de gör jag iblaand och nej de e inte coolt, utan de kan vara väldigt roligt att umgåss med sina vänner & dricka lite, jag gör de för att de är gott & roligt! Men du ska inte börja dricka för det ;) ..
& börja röka gjorde jag när jag gick i åttan, umgicks med kompisar & så blev de bara så!



Fick också en massa frågor som var lika dana så vart tvungen att ta bort de, hehe men tack för att ni frågade en massa frågor, men ni kan fortsätta om ni vill så tar ja upp de i bloggen och svarar på de åså! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0