anställningsintervju.

Okej, har vart på anställningsintervju, kan säga att de tog tid att hitta haha, stackars mig, bott i örebro hela mitt liv men kan fan knappt något (; aja .. så kan de gå..

Men vi pratade lite iaf, de gick sjukt bra, han skulle ringa nästa vecka om ja fått jobbet, och han fråga  om ja kunde komma me kort varsel då, och ja sa jag .. menmen, alltså, det verkade lite sisådär, men det är väl värt att testa? eftersom jage  vuxen och måste komma ut i allmänheten och träffa lite nytt folk osv kanske eller? eftersom jag endå snart tar studenten.. mediakonsult heter detta jobb. man sitter vid ett bord och ringer runt och säljer osv,  men hatar att snacka i telefon när de e folk runt omkring en :S .. men iaf .. de lär väl gå? alla har ju en varsin kund/kunder i telefonerna såd e borde gå? man får en egen dator och telefon iaf .. aja ..  men jag vill kunna tjäna lite extra pengar osv på fritiden , så kommer isåfall jobba kvällstid ..  och de e ju bra eller? haha :D

Men ska dra nu, e hos mor . puss

Kommentarer
Postat av: olivia

checka och premenuera så gör jag samma för dig www.oolisse.blogg.se :):)

2009-11-04 @ 16:57:30
URL: http://oolisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0