ajsan..

Hallå hallå, var  hos camilla och typ kolla på lite grejer vi typ sa ta osv! elle aa få :) ..
skulle egentligen hämtat min träningscykel jag skulle få av farmor, men nu ska farmors syster låna den -.- seriöst, skaffa dig en egen.. så får väl den om typ 2-3 veckor .. jippi .. skit kul.. så jag får typ cykla till skolan doom här dagarna -.- .... försöka.. fan ja som ville börja träningscykla osv lite då&då .. menmen ..

ska ni ta sprutan mot vaccinet?

haha farsan sa ett skämt förut som nån sa till honom :

Farsan - vet du vad som botar mot svininfluensan bäst?

ja - sprutan?

farsan : nej .. man slänger ut svinet och skaffar lite lammkött istället. AHAHAAHH

 

hahahaha, han tror han e rolig han ;) fast den var endå rätt så skön faktiskt ^^

 

Men nu ska ja fortsätta äta lite och sen börja ta bort mina kläder från min garderob och hänga in dom i klädkammaren som ja ska få :) .. ( där ska nog jag ha min träningscykel också, när ja nu får den.... ) .. och sen ska vi hjälpas åt att ta bort min stora fula gamla garderob .. ;p .. sen får man väl damsuga och städa där den stora garderoben stott ;p hehe men simma lugnt! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror nog inte jag ska ta viccinet... väntar tills de börja komma till mitt område typ.. :S

2009-11-07 @ 20:26:36
URL: http://larvvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0