19 november.

hallåhallå! :)

Idag så träffa ja jessi först, & vi sprang jätte långt, as duktiga vi är, vi ska typ börja springa mycket och så :) ..
Sen så gick vi hem till mig och ja fixa mig lite, sen gick vi till Jessi, och då mötte vi tobbe & carro! =) .. Vi gick hem till mig, lyssnade på musik & snackade som in i helvete om allt möjligt, as kul :) sen fixade vi fest musik! För imorgon blire fest hos mig :) typ, lyssna på musik, sjunga, dansa & spela kortspel typ som ( havet stormat ) och massa sånna spel, göööö kul! :) & nu sitter jag & äter mat, vart as hungrig och så, men iaf ^^
Vene va ja ska gö idag, men e iaf ledig imorgon! & då ska jag och jessi upp tidigt och springa runt vivalla! gooo girls! Men nästa vecka måste vi fortsätta me ProjektArbetet , för e typ snart klar ^^

Men nu ska ja sluta, ha de bra <3 pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0