091126

Hallå alla söta. Sitter här i skolan! Haft fullt upp idag alltså..

Först ledde vi klassen på idrotten. & de gick faktiskt asbra, jag var nära på att försova mig bara :/ men jag hann precis i tid, så typ min röst var nyvaken och allt, men de funkade iaf.. så de e avklarat, sen redovisade vi med hörselskadade och döva , de gick också rätt så bra.. Sen snackade vi med eero, våran mentor .. elle aa min mentor.. han sa att några av vår klass lärare hade suttit och planerat, och de ville ha mig som guid eftersom jage  så stabil och posetiv och ja allt dedära .. =) snällt och roligt att veta faktiskt :) .. så jag fick en tröja som jag ska ha på mig, jag och sara i klassen ska vara guid ^^ .. kanske går bra? hoppas de, men e så osäker nu :S asså vi kanske ska ha svenska på sista lektionen, men ej säker, annars börjar inte vi förns kl 5 , med öppet hus, ...  ja och liksom tänk er.. från 08.10 - 21.00 .. vem orkar plugga och ja allt i många timmar? :S .. aja, sen ere överstökat och då ere helg..

Ska ut med Jessi & Tobbe imorgon, först typ dricka på Liquid, och sedan vidare till frimis där vi ska träffa lite folk! :) .. sen kanske fest hos nån på lördag? vene direkt, men iaf, sen fåre nog bli några vita helger tills jag fyller 19 år, som jag gör den 18 december om typ 3 veckor, höhö.! men här kommer videos från när ja & jessi spelade bowling igår, HAHAHAHA kolla hur ja ser ut, ser ut som om jag typ ska ramla? och både jag & jessi dyker framåt ^^


ha de bra, nu ska ja snacka lite med tanjapanja :) .. PUSSSSSS!! <3 hörs kanske senare dåe? om de går ;/ .. önska mig lycka till , till att vara en slags guid .. puss påå skinkan.,

Kommentarer
Postat av: lejla

fina videos gumman <3 kommer go kalas bra att vara gudie:)

oj vad du festar varje helig nu men när vi hitta på någe igen då du träffar en och samma person varje dag :( saknar dig

2009-11-26 @ 14:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0