091123

hejhå ^^ .. sitter här och ska snart dra till skolan, cyklar väl dit.. :) .. en lång måndag i skolan ;o .. från kvart över 8 till 4 .. orka ;/ aja, förresten, hittade mina cigg som jag tappade bort när ja var på krogen, elle trodde jag tappat dom men dom låg ju bakom datan, haha hur kom dom dit?

Idag ska jag springa med jessi, efter skolan ! =) .. haha hann ju inte igår, elle somsagt jag orkade inte och hon kunde inte .. jag orkade inte för var helt slut hehe.. Men iaf, nu ska jag typ börja fixa mig lite till & sen cykla iväg, as mörkt ute ;o .. haha men ha det. puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

hoppas att du haft och har en underbar dag !

2009-11-23 @ 17:05:34
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0