091120

Hejsan! Vaknade typ vid 10 försn och så smsa ja lite, sen somnade jag om och vaknade halv tolv haha, då ringde jag jessi och väckte henne hahaha :D ..
& nu ska vi typ snart träffas och springa lite igen :) ska bli så otroligt skönt faktiskt, ^^ att vi kommer igång, vi kommer ju gå ner i vikt och sedan få fina kroppar elle vad man säger! :) .. men iaf, nu ska jag sluta, blir nog inget inlägg mer idag, tror jag! Eftersom sen efetr vi sprungit ska vi typ till mig så jag kan duscha och så, sen till jessi så att hon kan duscha, sen till mig tror jag? så ska vi fixa oss, sen kommer tobbe & carro och lite efter ska vi börja dricka och köra kortspel, drickspel :P .. och så, men vi får allt se :) ..

Men nu måste ja gå och träffa lilla Jessica, ha de så bra ni! Pusss på skinkan! (K)

Kommentarer
Postat av: nathalieh

fin blogg !

haft en bra vecka? :)

2009-11-20 @ 15:00:57
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hej! vilken fin blogg du har, titta in på vår rosa blogg! :D hoppas du får en mysig fredag!

2009-11-20 @ 19:44:50
URL: http://vendelaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0