091112

heejsan! förlåt för att jag inte lagt upp mycke inlägg som ja skulle gjort, men helt enkelt inteorkat! tror jag börjar bli sjuk? elle bara inbillning? .. heh .. fryse rhela jävla tiden om händerna, armarna allting, och när ja ska sova & ligger i sängen fryser jag fast jag har 2 täcken osv, och endå så e jag varm, me säkert ingenting!

Imorgon ska jag upp vid 10-11 och duscha, fixa mig lite & sen till centrum & träffa Jessi, vi ska vidare till G-vik och mötaa Tobbe och sedan ska vi hem till honom, sen hem till jessi & sen hem till mig och så! Sen dricker vi hos mig lite grann och lyssnar på musik & pratar en massa bs, och sedan drar vi vidare till Frimis och träffar Emely och en massa underbart folk dära! kommer nog bli kalaskul! Så kommer nog inte bli något blogginlägg imorgon, elle jo när ja vaknat iaf hehe! Men hoppas vi tar bilder imorgon, i hope! <3 .. Men nu ska jag gå på toa, sen lägga mig i sängen och vänta på att Emelie ringer, sen röka med henne & sen titta på tv, och ja vet att ja ej kmr kunna somna eftersom jag somnat vid 3 varje natt, fast ja lagt mig tidigare, men iaf värt ett försök åå bättre att vila sig än att sitta vid datan & häcka heh! :) ..  Så vi hörs imorgon sötnosar!


LOVE! <3

Kommentarer
Postat av: Freddy

Hej har du lust att rösta på mig så vore det jättesnällt! Nummer 2:

http://brilliantabecca.blogg.se/2009/november/finalisterna.html#comment

2009-11-13 @ 00:29:48
URL: http://photobyfreddy.blogg.se/
Postat av: Dane

Låter ju inte så bra :/ Fryser du annat än när du ska sova?

Hoppas du mår bättre idag! :)

2009-11-14 @ 00:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0