091109

Hulla ^^  nyss fixat mig.
inte kunnat sova i natt ;S samma som förra söndagen .. la mig för att jag var rätt så trött.
när ja väl la mig blev jag pigg och låg i sängen först två timmar och tänkte & kkolla upp  i taket..
sedan låg jag och läste klart sune boken xD tycker faktiskt om sånna böcker.
och sedan låg jag till kanske 3-4 tiden, och sedan somna ja & vaknade halv 7 .. aja , fick iaf nån timme sömn .. e inte så trött nu men de lär jag bli sen.  skriver kanske när ja e i skolan ;p ..
har stadsval, sen möte me handledaren om projektarbete och sen jobba lite om projektarbete och sen stan och träffa lejla, tror jag? hörs sen. puss

Kommentarer
Postat av: Lejla

Världen bästa dag så himla kul var de och träffa er . super snygga bilder . PUssLOve

2009-11-09 @ 21:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0