091108

Hallå hallå! förlåt att jag inte skrivit idag höhö.!
Iaf, jag vaknade vid ett, satte mig först vid datan och typ fixade i fb, och sedan gick jag och badade, riktigt skönt vaare eftersom jag frös jätte mycket. Sedan ställde jag mig och gjorde lite mat, bara nått rätt så lätt, men de var jätte gott faktiskt, & pappsen är och hjälper några att flytta, så när han kommer hem så kommer jag få en hel del grejer, eftersom vi fått lite av camilla! iaf, så de blir en hel del förändringar i mitt rum, & nu e de typ nästan helt klart i klädkammaren, och sånt, sen ska vi bara ta bort garderoben, den stora & fula , vene om de blir idag elle imorgon, sen ska jag få en as snygg svart typ tv bord av daniel, fast det är som en bokhylla också, kommer bild på den när ja väl fått den och sedan om 1-2 veckor ska jag få en motionscykel!! :D iaf så lite förändringar och de blir asbra, då ska jag försöka hålla de fint tills jag fyller år! & jag firar nog jul med pappa och dom iår eftersom min farbror som bor utomlands kommer och man vill gärna träffa honom, vene när de blir nästa gång(?)

Men idag har jag tittat på en film New in town, jag trodde först att den inte allt skulle vara bra, men den var ju asbra faktiskt, typ min smak av filmer, iaf lite grann! Vissa som man ej tror ska vara bra visas sig vara kanonbra (Y) . Den handlar typ om en tjej som är jätte stroppig, bor i miami där de e sommar, sedan blir hon förflyttad till ett ställe där de e vinter för att göra en jobbuppgift, och hon e jätte stroppig mot dom, och hon e inte som dom direkt. Men sedan så går de dagar,veckor osv, och hon börjar inse vaad underbara folket där nere är, osv och när de får reda på att den fabriken de jobbar på kanske ska stängas så gör hon allt för att den inte ska stängas, och så håller den på & så. sen  den killen hon hatade i början, blir hon mer&mer kär i!  Jag tycker iaf att den e sevärd!
Komedi & kärleksfilm ! så de som gillar de, ska klart se den!(Y)



Ska kanske se en till film sen, men just nu ska ja ta de lite lugnt osv! .. Ska försöka fixa bilderna som vi ska ha i PA..

Imorgon  ska jag till skolan för stadsvalet, som jag då har är Engelska B .. Sen har ja&emma möte med våran handledare.. & sen slutar vi egentligen men vi ska jobba lite med projektarbetet, och komma lite mer igång osv! sen ska jag eventuellt upp på stan och träffa Lejla, vi ska väl ta de lilla lugna osv! :) ..

 

Men puss ha de bra! <3


Kommentarer
Postat av: lejla<33

ohhh söt du är som nämner mig i din blogg att vi ska ses hoppas jga i allfall =)

lycka til med de där imon du får berätta hur de gick .

2009-11-08 @ 21:07:47
Postat av: Natalie

KOOOOM TILL ROSTA!!!!!!!!

2009-11-08 @ 23:57:51
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0