091102

hej :) jag har knappt kunnat sova nått i natt :S säkert bara för att det är en omväxling att vara hemma .. men so0mna kanske vid 4-5? men låg i säöngen från klockan 12 .. men iaf, sen så gick jag upp vid 6, och har fixat mig nu, ska cykla iväg till skolan vid halv 8, måste börja röra på mig igen ^^ sen när jag e i skolan ska jag ringa en frisörsalong och boka tid, have to cut my hair ;d

vi tog så många bilder i sthlm så orkar inte ta in alla ;o men nåra as bra bilder kommmer in nu  ;d några andra kan komma in lite då&då. <3 & våra söta videos är i inlägget innan detta , kommentera gärna ;d



jag,nattha och lite av chriss.


jag.mie&nattha. <3


jag,mie,pia och nattha. <3


jag,mie,nattha,pia & madde. <3


jag,mie,pia,nattha & madde.


Mie&olegg.


daaaans ;d


alla bugar när nicklas ( strumpan ) tog av sig mössan.
epichair ^^


jag&sötsabine, <3


nyss haft mjölkrig, så vi badade tillsammans. <3








detta får faktiskt räcka :)  <3 hade så otroligt kul iaf. <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gillar du look a likes? Då ska du kika in på min blogg, eftersom temat där är just look a likes. Säg vad du tycker om mina upptäckter :)



Du kan även tipsa om look a likes genom att skicka ett mail till min kontaktmail. :)

2009-11-02 @ 13:45:01
URL: http://findmytwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0