hemma igen:(

Kom hem för kanske en timme sen eller aa typ 1-2 timmar sen från gbg :( ..
Duschade och så, kändes jävligt skönt faktiskt, haha! Men vill fan tillbaka :( Saknar GBG och VBG så jäääävla stort alltså, underbart folk där, <3 ..Vill tillbaka dit.

Här kommer lite bilder från GBG och VBG! <3333





 .. de här bilderna får allt räcka ;D


jag e så jävla ledsen på dig .. Du vet nog vem du är , inte för att du kanske kommer att läsa denhär bloggen!
Men om du inte ville ses, varför inte säga det när vi endå var i GBG? för du sa att du ville ses och att vi skulle försöka, men istället ignorera du mina samtal och sms och la på när ja ringde och sedan bad någon annan jävla tönt att svara när jag ringde, du ska veta att du var en av mina bästa vänner,om inte min bästa vän.. Men nu är du fan ingenting för mig längre, INGENTING! Jag kom till GBG och eftersom vi ses så sällan så ville jag verkligen träffa dig lite, en stund i alla fall .. Men nejnej! Alltså, du kan dra åt helvete jag vill aldrig höra ett ljud ifrån dig längre, falskare personer får man fan leta efter! Trodde du hade mer vätt i hvuudet, är inte direkt gratis att åka dit heller ... Dra ut ur mitt liv nu!

ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0