my only hope.



Helluuu! Kom typ hem från praktiken nyyyss! ;p ..

Hade massagevilan för småttingarna idag, de gick skit bra! De lyssnade faaaktiskt väldigt bra när jag förklarade för dom i början om vad vi skulle göra, och sen när jag läste massage-sagan, och de tittade på mig hur jag gjorde och försökte verkligen, och jag fick såklart hjälpa de lite grann och visa hur de skulle göra och så, men jag tycker att de gick kanon bra alltså! Sen efter massage-sagan så ville en liten flicka, att vi skulle fortsätta med massage-vilan, fast då läste jag en helt vanlig bok och masserade lite grann och si&så (:  Men de gick asbra! (Y)
Men tack för all hjälp! :)


Idag har jag en hel del att plugga.. APU-uppgifter, i alla olika ämnen : Pedigogiskt ledarskap,kommunikation, förskola skola och fritidshem , hälsopedagogik och fritidskunskap !  Men jag har gjort en hel del i varje ämne så de är inte alls mycke kvar , men aa tänkte göra färdigt lite idag i alla fall, för sedan slutar praktiken på onsdag :( .. Kommer sakna alla på jobbet ju! <3 loveit! & sen kommer farsan hem vid 8-9 tiden ikväll för han ska hjälpa några med sommarstugan, såå jag får göra mat  själv idag ;) vad ska ja göra för något mat?

Och sen kanske de blir VBG på onsdag med Ämma, eftersom farsan kanske ska skjutsa hans kusin till värmland, och då kan vi lika gärna åka till VBG och hälsa på gött folk där och träffa farfar och alla där (:  och hoppas vi stannar hela helgen då också ;) <3

Men vi hörs sen då! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Gina

Ja, men man ska kanske använda abort som perventivmedel, inte nödfall mest (:

Tack så mkt för dina svar. (:



Kram

2009-05-18 @ 15:18:39
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0