love it dont leave it.

hejhej, sitter hos morsan ;p ..

idag efter praktiken gick jag hem till morsan, typ 3-4 km .. sen skjutsade jag min 12 åriga syster runt brickebacken 2 gånger (: alltså vi cyklade runt två gånger på raken typ :D .. och en massa, så lite träning idag allt och nu äter jag guuudis! Och dagen på praktiken gick skitbra som vanligt (: .. Imorgon slutar jag vid kvart i 3 , ska åka direkt till morsan och hämta mina nya klänningar som ev kommer då :D och sen åka till stan och träfffatobbe och se han tatuera sig, och sen träffa maria och gå på bio och ha en massa mys :D de blir asbra <3 Men nu ska jag gå och umgåss med systern min, sen kanske ut & smoka. PUSS på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0