klädberoende.

hejsan! Kom precis ut ur duschen, !

Idag var de skola, och hade ingen kommunikations övning, ska ha den nästa vecka på onsdag istället, funderar starkt på att prata om min yrsel och så, hur svårt jag har de egentligen, vad jag tycker! Men skoldagen var seg men gick bra, fick iallafall ett G betyg i teckenspråk fick jag veta idag(: och imorgon ska vi snacka på svenskan, om hur vi ligger till åde, säkert på samhällskunskapen och de dära också, men aa (: <3 Teckenspråk läraren sa att jag tecknar och pratar för snabbt ;o hahaha ! :) men ett starkt G var det iaf!

Efter skolan åkte jag och lilla Ämma upp på stan och gick till slottet och soooolade, la oss ner och tog en varsin glass och bara praaatade i flera timmar kändes de som (: så skönt att prata me dig hjärtat <3  Sen så började vi gå in i lite olika affärer och kolla på kläder, och såklart blev det endel handlande eftersom jag fick mitt underhåll idag!
jag köpte en skjorta och en kjol, det behöver jag så :) och emma köpte en skjorta! mums på oss ^^ Sen så gick vi till ett ställe och solade lite mer, lyssnade på musik och pratade en hel del, sen träffade vi Jimmy och Peter en liten stund, snacka lite och sånt .. kan inte förstå hur folk kan förändras så snabbt ? och till ett så negativt sätt också? sedan 19.45 gick bussen hem till vivalla och så kom jag väl hem vid 8 tiden typ!
Nu ska jag snart ringa daniella och snacka lite, kanske ska till sthlm efter skolavslutningen ? fast typ på söndagen eller måndagen därefter, eftersom min kusin tar studenten den 5 juni och den 6 tror ja vi ska fira morsan? eller när var det?
De ska bli riktigt kul i alla fall, hoppas ja kan komma till henne <3  Fan vad sne jag endå blir, jag kunde tagit studenten den 5 juni I ÅR , om jag inte klantat mig som ja då gjorde i 8 och 9 typ :/ .. Menmen, glad att jag kan stå på mina egna ben och göra nå nytta och går i tvåan nu iaf ^^


Jag kan inte förstå hur folk kan ändra sig så inihelvetes mycket, och verkligen FÖRÄNDRAS, en helt ny person men åt de negativa sidan? och jo jag vet jag har förändrats väldigt mycke jag med, men till en mer självsäker person!
alla är så falska så ojojoj!


Här kommer en bild på mina kläder jag köpte, kanske inte ser så bra men aa :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0