Im not like you.




Kom precis ut ur duschen :* Kände att jag behövde duscha efter dagen, lekte mycke me barnen på jobbet åså! ;)
Men idag har ja ite gjort någe särskilt, typ mest suttit vid datan och tagit de lugnt, snackat me folk om lite allt möjligt och de, sen kom Tubbe förbi och vi satt och snacka om lite stuff och sen drog han hem, han fick väl typ skjuts xD fast han bor här i vivalla, men aa!   Vene vad jag ska skriva direkt, men tänkte skriva ett inlägg i alla fall!

Sovmorgon imöra (: Börjar halv 11 och slutar halv 6 tror jag. hmms, inge vidare att sluta så sent tycker jag, eftersom förmiddagen går alltid snabbt, men eftermiddagen går alltid så jävla segt, men de ordnar nog sig :) Så kommer väl hem vid halv 7 - 7 tiden ungefär, och då blire ju nästan äta och sen sova xD men jag kommer nog sätta mig framför datan en stund och skriva blogg elle någe.

Men inte hänt så mycke på sistone , förutom att jag saknar ett par vänner väldigt mycke, som betydde enormt mycke men som svek mig väldigt hårt! & så falska fittor, aja ! vad ska man göra? här försöker man att vara vän med alla, och träffa sin bästa vän och betalar as mycke för att komma dit, men så får man dissen :S av sin bästa kompis? det trodde man iaf ite! & sen är alla underliga människor falska, jo alla är falska nån gång i sitt liv säkert åde, men .. de här personerna , trodde jag ite om !

Men iaf, nu ska ja sluta, ska ta en cigg och kanske vara vaken lite längre idag eftersom ja har sovmorgon :D

Ha de så bra! <3

Saknar diiiiig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0