idag åker vi (: here we come!

Helluu! Vaknade typ kvart över 8, ställde klockan på kvart i , men aja! Så jag gick och duscha och duschade typ i en halvtimme något, och nu är Ämma i duschen! ;p ..
Ska snart börja fixa i ordning mig lite mer, efter ciggen .. men inte så bråttom inget vi  direkt behöver skynda oss till, som förra gången (: vi ska ju bara hälsa på folk denna gång, och farsan har inte vaknat en? i alla fall inte gått ut ur sitt rum men jag tror att tvn e på så han är nog vaken men ligger och slappar(: oj .. precis nu hörde jag han skratta så ja han är vaken och jag orkar då inte ändra texten haha ;p

Men i alla fall, kul ska vi ha och om det typ är soligt där så ska jag och ämma ta en massa sommarbilder :*


vet inte vem vi åker först till men de märker vi ! =) Åker hem på lördag eller söndag, de får vi se hur de blir!   men nu ska jag allt sluta. PUSS
 <3



Kommentarer
Postat av: zarah

hejsan, kolla gärna in min blogg, är hårmodell! :)

2009-05-21 @ 12:40:38
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0