hellu min partypingla!

Hellööööwww!




Vart me tubbe idag, vi stack på fest så vi har druckit lite men är helt klar nyckter nu dårå ;p .. men kan inte bli så mycke festande hos mig på ett tag efter allt som hänt !! :/  Men vi hade kul iaf  (:

& nu sitter jag bara vid msn och har skojj :D elle inte dårå! Jag saknar en, så fin (: <3

På onsdag kommer Ämma till mig (: och ska sova hos mig antar jag? och så blir det kanske VBG nästa vecka, hoppas hoppas hoppas !  vill bara bort!


jag skäääämms för de ja gjort, jag ångrar mig, snälla förlåt?



 och du? dra åt helvete din jävla skabbhora! Jag hatar dig !



Kommentarer
Postat av: Em

Nytt från Smycken byem!

Kom gärna in och titta

kram, Em

2009-05-17 @ 11:45:31
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Gina

Hade också en lung lördagskväll (:

kram

2009-05-17 @ 11:46:06
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0