hejdå (:

hellööö .. Idag har ja vart hos morsan, följde med min minsta lilla syster till hennes skola eftersom det var typ en aktivitets dag eller öppethus , vad det nu var :) meen de var kul att se vad dom gjort, och så spelade hon teater (: bebis är hon allt. <3 :D .. Men ja sov typ innan, direkt efter praktiken så ja var helt död där borta dårå .. men hade solbrillor, så ingen såg skillnaden =) förutom att ja var död och de då heh .. Felicia och rebecca, jag älskar er! <3

Imorgon blir det VBG och typ GBG . vi ska typ åka hem på lördagen elle något .. Vi ska först till farfar typ, tror jag? och sedan ska vi typ till VBG och hälsa på folket där, men mys på de här dagarna :) och där borta kommer det bli en hel del mysande, festande och gooooows =) ..  ska bli så kul tycker jag, minne med min ämma igen mwhihi :) <3


Kunde inte se  nya avsnittet i OTH idag eftersom jag var hos morsan, men jag mååååste se imorgon innan vi åker? om jag hinner :S för jag mååste se, så jävla spännande, peyton får inte dö...  men får se vad som hinns <3 PUSS!

Kommentarer
Postat av: Natta

Då måstedu skicka avsnittet te mig , du måste!!

2009-05-19 @ 23:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0