everytime you smile...

Hejhå jag älskar mitt hår :) faktiskt, lite anorlunda än vad jag brukar ha, därför är det grymmt tycker jag, och det är redigt snyggt faktiskt ohja ^^ <3 iaf vad jag tycker?

Man ska vara sig själv och ingen annan (: det funkar bäst så!

Idag har vi haft aktivitetsdagen dårå, gick kanon, mycke beröm och allt, skrev jag nog i mitt förra inlägg med ;o :) ..
Sen så cyklade jag och emma hem, jag hoppa in i duschen, sen gjorde vi lite mackor eftersom vi ite fick någe skolmat typ, muuuusik och sen skrev vi en utvärdering av dagen (: faktiskt jag och emma som hitta på frågorna (;
Sen så vid 5 tiden åkte hon typ hem, och senn dess har jag väl bara tagit de lugnt? ja har gjort mycke på sistone så de kändes skönt att inte ha någe speciellt att göra! Men en hel del pluggande har jag förståss, så jag pluggade lite idag som ska lämnas in på fredag eller måndag ? ;o .. Men vill skicka in den på fredag så ja blir färdig me de flesta, och har väl typ bara en fråga kvar så, en analys skit!

Detta har vi att göra innan skolavslutningen den 4 juni är ;  Fallbeskrivning i kommunikation på fredag ( som ett prov men mer med en stor och klurig fråga, Redovisa Barns rättigheter i Förskola skola och fritidshem, Utvärderingen av aktivitets dagen, Gruppanalys ska också vara inlämnad på fredag! Men barnens rättigheter kan även redovisas på måndag, sen Pratövning i kommunikation på onsdag! Har jag något jag glömt eller? det är en hel del tycker jag, men ska plugga lite med dethär imorgon tycker jag, så att ja blir färdig me de flesta tills fredag i alla fall!

 Haha . aja om ni ens ville veta vad vi behöver göra, men tycker vi får läxor hela tin ja? Men i alla fall, färdig med alla mina APU uppgifter, skickat in de till min lärare för längesen så det är ju överstökat, så det är ite så mycke som jag behöver göra så de går nog undan de! :) Men i alla fall, tänk er kunde tagit studenten i år om jag inte klantat mig! Menmen, livet leker elle va säger ni?

puss på skinkan och fan va du e fin egentligen? mwhi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0