din närvaro gör mig sjuk, <3



hejhej!  Maria åkte nyss hem :/ men de var kul att ses bby<3 ..

Igår var jag alltså typ ute sen halv 9  tills aa när vi kom hem , vid 1 tiden på natten förutom då vi satt inne i bion! ;p ..
Min praktik är "i ur och skur" och de menas med att man är ute väldigt mycke, så  när det är fint väder ute så är man typ ute hela dagarna, det är ju skönt att få sola dårå (: .. Men iaf, så vi var typ ute hela tiden förutom när vi käkade lunch! & de var väldigt länge o.O .. & sen efter praktiken alltså kvart i 3 då ja sluta, åkte ja till morsan och hämtade kläderna hon köpt till mig, skit snygga säger jag bara <3 om vi åker till VBG nästa vecka så ska ja ha på mig de då, så ni får en bild på de nästa vecka (: ..Sen så åkte jag till stan och träffa Tobbe och co , och vi var ute hela tiden i solen, sen träffa ja Maria, vi var också ute hela tiden, sen bio och ja då var vi ju inne, och sen ute tills bussen kom :P .. Haha fan vad vi gick alltså o.O gick t.o.m in i slottet igår xD .. motion , motion !

I torsdags gick jag från sörbyängen till långt in i Brickebacken, sen skjutsade jag min 12 åriga syster på cykel runt brickebacken typ 2 gånger i rad, och de :/ sen på fredag morgon gick jag från Brickebacken till sörbyängen där min praktik är! Så ja har alltså rört på mig en hel del :D känns gött!  & så blire en hel del tränande på praktiken också, springa och de !

 Men idag har jag ingen aning om vad jag ska göra? kanske träffa tobbe men han hör ju aldrig av sig eller svarar på mina sms :S hmm ! eller någon annan? hör av er ! puss


Du är lyser upp mina vardagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0