aja.-

Alltså, jag saknar min bästa vän som fan, men de hon gjorde var fan oförglömligt, hur kunde du göra så?! du var fan en av mina bästa vänner, om ite den bästa, du var den enda personen i världen så visste allt om mig, och som tog mig för den jag var/ är och som vet min mörkaste hemlighet!  Men hur kunde du göra såhär mot mig? du kom alltid till mig och prata med mig när de var något, men sen svek du mig och ja, fattar ite hur du kunde göra så mot mig, ! Men i alla fall, efter de du gjorde så vill ja ite bli din vän nå mera, och ja det är skit svårt för jag saknar dig så jävla mycket alltså! och ja älskar dig som fan som bästa vän! & kunde lita på dig förut! Men nu är du borta ur mitt liv i alla fall!

Dra åt helvete!

Kommentarer
Postat av: J

Vill du bli månadens blogg? Var gärna med och delta reglerna är enkla och finns här:

http://jantra.blogg.se/2009/may/manadens-blogg.html#comment

2009-05-08 @ 06:55:06
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0