090527

 Färgade blondt hår med mörka slingor ihåret igår (: men man ser nog inte så bra på bilden eftersom jag har flätor, men de ble nog bra tror ja :D?


Idag hade vi en aktivitetsdag , klassen skulle ta hand om barn som går åkurs 3-5.. Det gick kanonbra tycker jag, dom lyssnade väldigt bra och vi fick väldigt mycke beröm av andra etc, så ja tyckte de blev kul! (: förutom att min kissblåsa var nära på att sprängas :/ .. Så ja och emma cyklade till skolan och sen tillbaka dårå, så vi fick mycke motion idag! Ska slänga mig i duschen nu, och sen ska väl emma de tror ja sen ska vi nog laga någe mat , vi fick bara en liten baguett idag :( och festis! så snacka om hungriga! Gooh! Gimme food!

Puss på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: nina

följas åt via bloglovin=)?

2009-05-27 @ 15:53:31
URL: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: nina

lägger till dig med bloglovin nu=) lägg gärna till mig

2009-05-27 @ 22:38:22
URL: http://litenniniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0