090526

Ska snart till skolan, har fixat i ordning mig och så i alla fall, blir de nya kläderna (:

Idag ska Ämma sova hos mig eftersom att det är aktivitetsdagen imorgon, det innebär att vi ska mötas i skolan halv 8, och sånt, gå upp till typ karlslund och sen när vi är där ska vi ta hand om rätt så många småttingar, och göra lekar och övningar med dom! Det är vi som är ledare, ingen lärare är ledare eller något! Men de blir väl ändå rätt så kul? de tror jag aboslut :) <3 bara orolig för att ja ska få yrsel problem när vi leder barnen och sånt, men har snackat med min lärare och de så hon vet ju att ja kan få de, men hon sa att hon inte sätter mindre  betyg på mig för hon vet ju mitt problem  och att ja får vila mig när jag behöver etc! Men allt blir nog kul de :D

Men jag och Ämma ska nog färga håret idag, jag funderar på att färga utväxten iaf!
Sen ska vi snacka om allt mellan himmel & jord, typ de som hänt på sistone etc!! =( .. menmen!

På fredag ska vi till brickebacken, morsan ska äääntligen flytta därifrån, så vi ska sova där tills lördag morgon, sen ska vi hjälpa henne att flytta , hon ska flytta in till stan! =)  Men på fredagen när vi e i brickebacken ska vi passa på att träffa andreas också :) ..


ha de så bra så hörs vi puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0