090525

Vaknade för typ en kvart sen, skulle först dygna med enis eftersom jag bara låg och täönkte och kunde inte sova, vi snackade i telefon i säkert 1-2 timmar i alla fall, tills klockan blev vid två på natten, sen så gick jag och la mig men somnade väl runt halv 3, för låg och tänkte en hel del fortfarande :S helt mysko alltså! aja, så har sovit ett par timmar bara, är svin trött menmen !

Idag äre skola igen, ooorka .. vanliga lektioner tror jag.. Ska egentligen ha en prastövning, men ska snacka med min lärare och säga att jag inte kan ha den, för mitt yrselproblem etc, och hon borde kunna respektera de, man kan inte tvinga nån isåfall (: + känns som jag börjar bli sjuk ;o? .. känner mig hel skum, fryser ibland as mycke, sen svettas och jag känner mig knas i näsan hela tin, som ja ska nysa .. och täppt och allt hehe!


Kolla va snyggt jag och enis målade av varann på msn (;



Kommentarer
Postat av: Uniqt UF

Sista chansen till att köpa ett unikt smycke till bra pris hos Uniqt UF!

2009-05-25 @ 13:58:50
URL: http://uniqtuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0