090523

hejsan, sitter här med emma och tar de lugnt, har värsta huvudvärken och ja allt .. vi ska väl åka hem om en stund, väntar bara på att fredrik ska komma så att vi kan åka, för vi har ju inga nycklar ;p .. Men jag ska berätta om vad vi gjort under de här dagarna (: men bilder kaaaanske ni får sen när vi kommer hem iaf =)


Torsdag :
Först åkte vi till grums och hälsde på farsans kusin, vi satt där och snacka en stund, kanske -2 timmar .. Sedan åkte vi till farfar i håkoneby, ligger typ emellan VBG och GBG tror jag? de tycker jag i alla fall xD vi kom dit vid halv 6 i alla fall. jag och emma började ta en massa sommar bilder, för vädret var kanon där nere.. Skit fina bilder faktiskt , och så gick vi en promenad , några km (: & låg i hängmattan och bara tog de lugnt, så jävla avslappnad ställe alltså, dit ska man åka om man vill ta de lugnt och inte orkar med en massa väsen , typ som i örebro!
Sen vid 7 halv 8 kom farfar , fredrik och dea, längesen vi träffade farfar så de var askul, han har så skön humor,.. Nu vet man vart farsan fått sin cphet ifrån :D:D hahaha :) . Dom är så jävla lika ( sådan far sådan son )
Vi snackade väl mest och sa mest hej och så .. Sen så började vi dricka lite , men de hände inte så mycke mer en att vi snacka och körde lite kortspel och käkade chips, förutom att man skrattar fan heeeela jävla tiden när man umgåss me dom xD så de var ju kanonkul tycker jag i alla fall =) .. Sedan så aaa somnade jag,emma,fredrik och farsan i soffan xD (Y). hahaha , 4 st i en hörnsoffa , aja , farsan och fredrik typ halvsatt , ja och emma typ halvlåg :) .. Men jag vaknade på morgonen av att jag blev nockad av farsan hahaha , elle aa ..  han råkade komma med sitt huvud på mitt huvud i sömnen, och aa de var lite roligt :D


Fredag:
Vi vaknade vid 9-10 tiden, gick och gjorde i ordning frukost och typ aa tog de lugnt, sen sa vi hejdå till farfar så då åkte jag,emma,fredrik och farsan iväg och skulle först till siba och titta om man kunde skaffa lucka till min mobil som typ e halvtsönder, men de kunde man då inte .. kulkul .. Sen åkte vi till bolaget och köpte lite alkohol läsk och öl .. Sen åkte vi till trollhättan och hälsade på nettan, jätte kul ju =) satt där och drack lite cola och pratade lite om en massa, och ja berätta lite om min resa till london för de ville hon att ja skulle berätta (: .. sen skjutsade vi henne till någon godis affär och sedan åkte vi hem till fredrik , först gick ju alla in och duschade, och jaa inte tillsammans förståss men aa .. det behövdes eftersom vi typ gått meed skor hela torsdagen xD hos farfar .. sen så var alla fina och fräsha . Då satt vi på hög musik och började dricka lite smått, och ja sen blev det mera ..  Vi tog en massa bilder också.
Jag drack typ 7 smirnoff ice, en stark öl och två grogg som ja klunkade fort, sedan orkade jag inte dricka mer så jag tror att jag däckade :D haha .

& nu sitter vi här och är bakis, men jag ska inte dricka på ett tag för jag oorkar verkligen inte, druckit för mycke på sistone så ska inte göra de nu på ett tag i alla fall. Jo efter skolavslutningen och fira att de är sommarlov kannske, men iiinte innan i alla fall. orka det liks <3 Men jag tycker att den här resan har varit helt kanonbra alltså, skit kul, humor, man har fått skratta en hel del, jävligt mycke faktiskt, och vi har fått skön dialekt ;) jag och emma alltså elle aa ibland kommer den fram. .. & vi har haft de underbart (: Men nu kommer jag nog inte åka bort på ett tag alltså,  åkt bort mycke på sistone och det, så får väl vara hemma i råtthålan ett tag sen .. men  aja ..

Vene när vi ska hem men vi åker nog hem om en stund, när fredrik kommit och så . vill heller inte komma hem för sent .. vill isåfall komma typ på eftermiddagen / kvällen .. men aa får se hur de blir haha , men jag och emma e hungrig på mat ? ;O  hela jävla tiden alltså :S

förresten så kanske tony kommer sen också :D hinner man se han en stund också.

bilder kanske kommer när ja kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0