090519

hej ska snart iväg till jobbet (: <3  ska bara fixa mig lite åså .. Ska till morsan idag, vi ska på något i beccas skola!
& jag ska gå i några km hem till de :) så moootion idag med haha.. Jag slutar klockan 15.00 idag..

Imorgon är det sista praktik dagen :/ .. sen ska jag möta Ämma på stan, och sen ska vi hem till mig och aa vänta , vänta och vänta tills farsan kommer hem och hämtar oss xD .. han ska först till stockholm ungefär tror jag och hämta hans kusin, sen åker de till örebro och hämtar oss, och då åker vi typ till värmland och sedan vidare til VBG och GBG elle aa vart vi nu ska på en gång (:  tror att vi ska åka i alla fall? Bilder kommer! =) ..
Skola igen på måndag nästa vecka, haha vem pallar? men slutar skolan snart i alla fall! GULD!<3


Jag älskar och saknar dig daniella, snart så måste vi ses! Ska försöka komma ner till dig snart guumman! LOVE YoU!<3

Hinner nog skriva blogg imorgon medan jag och lilla Ämma väntar på att farsan ska komma och hämta oss (:
& så kanske man skriver det där nere också nån gång ! Men puss på er <3






Jag diggar fortfarande den här bilden!



Jag vet att ni vill lära er min & sabines låt ;)

Kommentarer
Postat av: Gina

Hej! (:



Nu har jag startat så var gärna med och diskutera i diskussionen om abort som pågår just nu på min blogg, kom med dina åsikter och se även vad andra anser är rätt och fel!



Kram

2009-05-19 @ 11:45:55
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0