090517

Igår när jag och tobbe cyklade ner till maxi, men påvägen hem fick vi cp ryck och mobbade mig :/


" Tobbe - Vad kallar man en blondins hjärnceller?
(jag)Elly - turister.
Tobbe - dom verkar jobba hårt hör jag ...hah :D
Elly - aa de är ju lite svårt att få jobb där :/
Elly - Men jag har i alla fall turister ;) "






Visst är den lite halvt bra sådär? vi började bara helt plötsligt att mobba mig när vi cyklade hem från maxi! Så jävla sköna! =) ..  Men jag vaknade klockan 14.02 idag så ;p .. Vene riktigt vad jag ska gö idag iaf ^^ <3 Men ska duscha om en stund och inte äta godis på länge .. Pusspådet. <3



Kommentarer
Postat av: Gina

Jag syftaed nog mest på nyktert lugnt (;

2009-05-17 @ 22:36:35
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0