090513

Hej kom nyss hem från jobbet! ;p   Gick från halv 11 till halv 6 idag .. ite så farligt, förutom att man är hungrig nu dårå! & vi var ute typ hela dagen förutom när vi käkade lunch? så jag känner att de bränns i hela mitt ansikte och de,  så det är ju bra med utedagis ;D att man är ute mycke och kan passa på att sooooola och bli brun ju! =) haha !
Men det gick bra idag, vi snackade lite på slutet och så förklara hon lite saker åså! Fick sluta tidigare om ja ville, men bussen gick 17.31 , så ja hann med den !

Imorgon går jag från kvart i 8 till kvart i 3 ! & sen ska jag gå från jobbet till morsan! (: och sova där en natt! Skulle egentligen öppna imorgon, men har redan gjort de och känner att ja ite orkar åså!

 Men nu är jag jätte hungrig faktiskt! Så ska väl ta nått och äta och sen tare lugnt och sen sooova, så jävla trött så de ite är sant alltså!


 Ha en trevlig kväll ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0