090511

hejhå! Kom nyss hem, var ute med Tubbe och Natta, vi satt och rökte och snackade i någon/några timmar ;p svinkallt ute ;o är som en ispinne nu! Men efter det så åkte jag till maxi och handlade cigg! & nu väntar jag på käk ! :D skit hungrig, inte ätit något senn 11 idag , lunch på jobbet ;p men åt ju äppelpaj med mormor idag efter praktiken & skolan heh !

& morsan har beställt två as snygga klänningar till mig :D ni får nog bild på de när jag fått dom heh!

 Men nu ska ja sluta! =) Och förresten, igår var det 69 personer som besökte min blogg, och ja brukar bara ha runt 40-49 varje dag, så ja blev stolter ;D ,

adjö!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Fin blogg :)

2009-05-11 @ 21:43:35
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0