090510

Nyss så stack Fredrik och Pierre ;p ..

Men igår blev de fest igen, vi körde Hembränt spelet hahaha , och sen kortlek ! ;p .. & ja spydde till slut :/ vi tog många bilder men med fredriks kamera så han får skicka de sen i alla fall, men dom lägger jag nog ite ut här :D isåfall i BDB !
Sen så målade vi nagellack på farsan när han somna, och sminkade ena ögat ;p .. & jag fick tydligen nagellack jahg med :O .. Men typ bara utanför xD .. Men i alla fall, en rolig kväll tycker jag =) <3
Vi ska väl antagligen upp dit i slutet av maj, typ den 22 elle något i så fall, för sista helgen i maj ska jag hjälpa morsan att flytta ;p .. Men i alla fall, så de blir kul! Någon som vill hänga med till vänersborg den helgen då? de blir fuuun! ^^


 Men nu är jag as hungrig, och väntar på mat, åså, men sen ska jag nog ner till affären och köpa cigg, redan slut :S?
Sen vene jag vad ja ska göra mer, hitta på något?^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0