090509

hejsan hoppsan!   bakis idag och mitt tagentbord e typ knas sönder lite, ska be farsan fixa den , om de går ;p

Min farbror och hans kompis kom igår, så vi och tobbe och farsan festade loss igår alltså =) ..
och  vi gick till affären men jag ramlade  hela tiden typ ju, så blev lite lerig och de haha , ;p  bilder kommer senare när min farbror åkt hem för han har bilderna..  Men igår var de faktiskt roligt, kommer ite ihåg så mycke  faktiskt. lärde oss ett nytt kortgrej , man dricker väldigt mycke me de heh .. och sen sjöng vi mycket , sen träffa ja regina och marre också, vi satt och snacka, och de.. Sen vare bara ja och fredrik vakna, för alla hade deckat xD Men iaf ^^ sen hade ja tydligen somnat, sittande och farsan tog bild när han vakna xD

Skriver sen PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0