090508

Hej kom hem från praktiken för ett tag sen! Är så himlans förbannad och känner mig sviken också .. men aa..vad ska man göra? vart man än är så finns det falska typer, men hon .. hon av alla? de trodde ja ite ..

Får i alla fall mina jeansleggins idag =) farsan är och hämtar dom, kommer upp en bild på dom lite senare idag eller i helgen när jag har tid med datan! =) Ska träffa Tubbe idag, och sen kommer farbror och hans vän från vänersborg idag, så de blir lite drickande kanske lite senare =) <3

Men i alla fall, annars har inget hänt förutom att jag jobbat från kvart i 8 till kvart i 3, fick dra lite tidigare om ja ville, men hade ingen lust att sitta ute i regnet och vänta på bussen så drog ungefär 14.40 från jobbet ^^ .. Jag och en personal åkte med två småttingar till bibblan uppe på stan förut idag, roligt faktiskt hehe !

 Men jag kanske skriver lite senare hade jag tänkt  mig :) om tiden hinns med åså..


Ha en underbar helg! =)<3
   så fin låt.




Kommentarer
Postat av: Natalie

Falska typer finns vart man än går & iofs så kan alla va lite falska nångång i think :)



SÅ FIN LÅT!!!

2009-05-08 @ 16:13:16
Postat av: lejla

vem är falsk hoppas fan du inte menar mig nu ????

2009-05-08 @ 19:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0