090506

ytterliggare en dag idag på jobbet! Det gick väldigt bra, fick göra en massa saker , man har jue mycke ansvar nu, men de gick kanon bra idag i alla fall!

Kom på en sak förut, har ju jobbat 2.5 veckor nu, och det är bara typ 2 veckor kvar ;o .. shit vad tiden går snabbt och jag kommer ju sakna barnen som bara den faktiskt, men det är långt kvar men endå! ;o för sista jobbar veckan är vi lediga på Torsdag och fredag så då går man bara mån-ons!

Idag kom min lärare på besök till min praktikplats, vi satt och snacka i typ över en timme, om hur det var, hur jag ligger till i hennes ämnen ( som visade sig vara bra ) fått VG på uppgifter jag ite ens visste :D:D .. & sen snacka vi om min yrsel lite, aktivitetsdagen och en massa saker alltså! Men de gick jue bra de ^^ ..

Idag vene jag vad jag ska göra riktigt, men jag ska typ träffa Elin senare kanske ? och typ ta en cigg och bara snacka och mysa, jag tror det, men hon har ju flyttat nu till hennes kille :/ .. så hon är hemma i vivalla idag så vill typ träffa henne men får se de :) ..

Men nu ska ja sluta,  ska käka lite digistiv kex!   Btw, gick 3 km idag faktiskt , haha ite mycket men endå!


ångrar en sak väldigt stort, fan att man ite kan spola tillbaka tiden, skulle verkligen behövas! Fattar ite hur jag kunde göra det jag gjorde, fan förlåt förlååt förlåt!! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack vännen! Kramar Jenny

2009-05-06 @ 17:31:18
URL: http://www.jennybloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0