Your hands on the floor.



Sitter här med min flicka :) <3
Hon ska sova här i natter ;D skit mysigt det ska bli snöööögggo!
Känns så mysigt, att vi känt varann så jävla många år, och aa vi har vart bästavänner så länge,
sen slutats umgås, sen blitt bästavänner igen typ 10-20 gånger haha ;p
Men vi hittar alltid tillbaka :)
Jag älskar dig min flicka :)<3

Men nu sitter hon här med sin Laptop, bredvid mig! Så vi lanar väl xD eller något.
Men vi ska se på film sen, vi ville bara chatta lite och kolla sidor och så!
Men vi har typ inte gjort mycke. köpt godis och så! ovanligt?
och sen stor flaska var BURN!
Men har faktiskty cyklat skit långt igår och idag :D vivalla till brickebacken, sen brickebacken till vivalla ^^
Jobbigt men skönt efteråt !

Imorgon i skolan ska vi göra Hälsofrukost etc och en massa sakör!

Nu ska jag dra härifrån! Ha de gött :)


ETE!

Kommentarer
Postat av: celebri

Vilken fin blogg du har . synd att du inte har bloglovin



Kram

2009-03-23 @ 09:09:12
URL: http://celebri.blogg.se/
Postat av: celebri

sv: bloglovin är så att man ska kunna följa bloggen .. Säg till mig om du skaffar det



Kram

2009-03-23 @ 13:53:00
URL: http://celebri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0