wtf?

 huhu! Färdig och allting ;) .. Kom väl hem för ett tag sen, duschat och fixat lite och så!
& eliiiiiiin, min garderob e sönder :( haha , vi lekte lite så ramla vi typ på den, eller aa jag ramlade i den :O så dörrarna e knas till den, men det var ju en annan som gjort sönder den från början! Illa det! Men i alla fall, så jag skulle lägga in kläder där i, men fick lyfta upp dörrjäkeln för att lyckas (Y) .. Haha!

Men iaf, senare så kommer Elin&Tubbe ;D yey .. Vi ska ha massvis kul i alla fall! Mer får ni kaaaaaaanske veta imöra! :D .. & imorgon blir det att ja åker till mor, umgås med dom & plugga lite måste jag ju! & måste sköta mig mycket i skolan de här två veckorna, och bli färdig med saker och ting, för jag ska ju till London om typ två veckor och 2-3 dagar ;D alltså 17 dagar kvar ! =)   så blir ledig i en vecka, men när jag kommer hem är de påsklov! Myspys!

Jag tror jag vet vem det är som är så jävla falsk och hitta på allt jävla skitsnack som fan inte är sant, men jag och emma ska ta ett snack med horungen på måndag! Men känner på mig att det är hon, för har vart vän med henne förr och hon är en knasig jävla bimbo om jag ska vara ärlig ;p hon är en sån person som gör sånna saker! Men mer får ni veta typ på måndag eller aa när ja får tag på henne, för det är inte ofta hon är i skolan, men när ja ser henne ska ja snacka med henne!   Du är inte värd att bli nänmd!



Efter vi tagit studenten ska jag och Emmz tågluffa i Europa ! Kanske, men vi ska spara och så, typ en hel sommar eller något :)


Men vi hörs kanske senare ikväll eller imorgon innan jag åker till morsan, och btw ska kanske möta mormor innan ;´D

Kommentarer
Postat av: luhluu

tack så mkt =)

2009-03-13 @ 16:25:23
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0