göttans.

kom nyss hem! Bara haft en lektion idag, och sen andra lektioner där man bara pluggar lite själv, så ja & emma gjorde lite grann på teckenspråket och sedan åkte vi upp på stan vid 2 tiden!  och då gick jag iväg och solade sen gick lite på stan och då hämtade pappa mig och då åkte vi till farmor på sjukhuset och hälsade på henne <3 .. Vi var där i en timme och 20 minuter, och vi fikade och prata om sommarjobb och en massa annat, mysigt. <3
Imorgon äre skola igen dårå, funderar på att sola igen efter skolan! Ska tamefan bli brun nuuu! :D

Sen på Onsdag är det universitet dag ;p .. Man få gå dit när man vill och åka hem när man vill typ så aa!
Sen efteråt kanske jag åker till min morsa? och sover över, måste ändå hämta kvittot för att sedan hämta passet på torsdag.  Men kom på att ja har tandläkare klockan 10 ju :O?  och sånt!  Men snackade nyss med morsan, och jag ska dit på onsdag efter universitetet och sedan sova där, och sen åka runt 9 till vivalla för att gå till tandläkaren, som ja ska vara klockan 10, och sedan åka upp till stan och hämta ut mitt pass och sen dra iväg till skolan, så kommer börja efter lunch någon gång ;p kommer i alla fall till skolan ^^

Men nu ska jag sluta, börjar bli hungrig så väntar på maten och ska typ titta på några vänner avsnitt, ligger lite efter ELIN! ;D <3


28 dagar kvar till London! Yeeey! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0