dont speak.

* jag försökte dränka mina sorger, men de jävlarna kunde simma *


Kom hem för ett tag sen i alla fall! Satt nyss och snacka med lilla elinpelin i säkert över halvtimme!
Idag har jag och Emmy gymmat skit hårt och rätt så länge faktiskt, hela lektionen iaf och väldigt hårt, nytt träningsschema har jag gjort :D <3.. Sedan hade vi en massa lektioner :/ ..
Sen åkte vi in till stan och jag gick in och solade igen.. Börjar faktiskt bli riktigt brun nu (: .. Men ansiktet verkar inte ta lika bra :/ <3 ! Men imorgon ska jag och Emmy sola lite efter universitetdagen . För vi kmr gå lite tidigare eftersom man får gå när man vill, så då kommer vi åka upp på stan och sola, och sen åker jag tillbaka till universitetet och går upp till morsan därifrån (:  Sen ska jag inte sola på ett tag iaf ;p .. eller aa kanske nästa vecka nån gång, men aa så myyys att sola, men det är ju farligt:/ men smörjer in mig i allla fall efteråt etc, men kommer bli fiiiinfärg iaf!

Men nu ska jag dra mig lite grann! and do somthing! 

Wish me luck to hate you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0