sexdrive.

sitter här med elin, nyss vaknat typ eller aa runt 13 av att en kompis ringde mig. ;p  eller aa en stund sen men vi gjorde Toast, skit gott ju :) och nu röker vi och tittar runt lite på internet,  ska väl kanske se på film snart eller något, lite myys det..
och vet ni vad? 9 dagar kvar, sen drar  jag till London:) & jag kanske inte kommer kunna skriva blogg åså, men man kan låna datorer där, typ, så jag kommer nog skriva blogg ibland på kvällarna, och säga vad vi gjort och så  :D så bara att följa den då, den 30 mars åker vi :)  längtar som fan, <3 ska bli så underbart  kul jue ..& många bilder ska tas!
aja nu äre lördag dårå, vene vad vi ska hitta på än ;p .. men nått kul gör vi alltid (: .. behöver ej göra nått speciellt, för de e alltid kul med kvinnan.
Sexdrive tittade vi på igår, handlade bara om sex, den var så sjuk xD för helt plötsligt, kunde de komma en naken tjej som joggade förbi kameran, eller en naken kille ;o .. haha , men den var endå bra i slutet :) ..

Men nu ska jag dra, <3

Kommentarer
Postat av: Johanna Köhler

Den e bra xD

2009-03-22 @ 14:04:43
URL: http://johannakohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0