rubrik.

Helluuu! Min älsklingsflicka åkte nyss hem :/ ensamt ju! aja, idag vaknade vi 20 över 4 :O:O fast vi ställt alla klockor, men aa tydligen så vaknade vi ej, men vi somna ju typ vid 7 tiden också så! :/ knasigt det.
Men sen gick vi upp och åt lite frukost och satt oss och drev lite ;p ..
Men imorgon ska vi ses igen och soooooola! :D och sen fika, och sen sooooooooooola igen :) Mysigt ju! Kommer bli jätte bruna, eller i alla fall hon, eftersom hon redan är brunare en mig för hon har solat mer ju =( .. hehe!
Men nu ska jag typ sitta lite vid msn och inte göra något speciellt, har huvudvärk :( och ska väl duscha om en stund och leta efter kläder som ja kan ha på mig imorgon! & sen fixfixa lite grann! 
Men en kul dag igår (Y) .. <3

Vi hörs lite senare tror jag!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Star pilots låt plagiat/kopia?



Lyssna på min blogg



Kram :)

2009-03-01 @ 20:14:22
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0