mys.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan torka håret, och sen titta på någe film en stund och sen lägga mig :) så att jag kommer upp vid 8-9 tiden imorgon, och hinner göra i ordning mig hihi:D skulle egentligen vilja duscha imorgon men  det kanske inte hinns så duschar nu ikväll istället ;p ..  kul det ska bli imorgon, en massa kuuuwl :D
Men vet inte vad vi ska göra? men typ käka, snacka, ha roligt, ta bilder och ha det en himla flumm :)  får se vad som händer där nere imorgon i alla fall ;D

Och på tisdag ska jag träffa min gowsegull :) <3



pöss på skinkan, vi kanske hörs imorgon när jag vaknar, annars när jag kommer hem, kanske kan bjussa på lite bilder då också :D <3  ska ta bild på henne när hon kliver ut ur tåget, eftersom jag kommer vara där en hel timme innan henne, så ska stå där med kameran hahaha, schysst jag är xD ..  höörs. xP

ring mig då medan jag väntar på henne, för kommer ha tråk då ju :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0