my mistake but your dream.

Jag och Tobbe på ålandsresan 2/2-09 :) Karoooke! En liten närbild ^^ ..


aja, sitter här i skolan med emmpsan! ^^ .. & vi har haft redovisning i teckenspråk, det gick jävligt bra faktiskt. Så kl halv 11 är de idrott i alla fall!  Vi ska typ dit, sen snacka och kanske gymma och idrotta, men sen efter fick vi ta ledigt för vi ska till Conventrum och gå på Jobbmässa. & de får man ledigt till, av rektorn och de! Så vi ska dit :) jag  och emmz, men kanske ska träffa några vänner där också?:D  yey! Eftersom jag cyklade till skolan idag ( visste inte att vi skulle dit & visste inte att det var så mycket snö här ute, så skulle komma försent om ja tog bussen xD ) så ska vi cykla/gå till stan, ( Conventrum Arena ) .. Och sen blire väl cykla hem idag från stan ;p bra att röra sig dåe! Men  ska kanske träffa Tubbe idag senare i alla fall :D roligt som satan ;D hihija!

& imorgon äre egentligen att man ska "leda en barngrupp" .. Men eftersom jag fick en stor uppgift av anna igår eftersom jag missat så mycket av pedagog saker, så tänker jag inte gå imorgon på den lektionen !! Så jag tänker göra lite av uppgiften sålänge,. för ska typ göra en sort planering av 5 gånger, ledarövning sak, och sen ska jag liksom skriva syfte och en massa shit, så därför tänker jag ta sovmorgon .. gör jag inte rätt elle?
Eftersom ja redan fått en stor uppgift för 5 gånger, och jag har gått en gång, och då tänker jag inte gå imorgon på den lektionen!  Så börjar väl typ kl 10 och slutar klockan 3 isåfall!
& torsdag äre 09.20 tills 15.50 .. Sen på Fredag äre 08.30 till typ 11.30 ;) .. Sköna dagar , ganska i alla fall! & sen äre två och en halv veckor lov för mig, men kommer ha rätt så mycket uppgifter att göra ;o men de får jag väl göra lite när jag har tid i alla fall, tänker framförallt ha roligt där borta :D <3

6 dagar kvar, sen ger jag mig iväg :) <3

& de blir bra, för ska ju försöka sluta röka, och sånt, men det är ju jävligt svårt ( min humör ) och allting, men ska typ försöka att inte röka mycket i london, men jag kommer att röka, för kan inte sluta helt så du vet mamma (:

Älskar mina närmaste vänner/familj så obeskrivligt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0