my day today.

hellöööjj! Kom nyss ut ur duschen :) <3

Idag har jag gått jätte långt ;o

Idag hade vi bara två lektioner i skolan, först teckenspråk och sen idrott.. för sen fick man gå på en slags jobbmässa om man ville, så jag och Emma gick till conventrum på jobbmässan, där mötte vi Tubbe, sen så stod vi där ute och rökte, och väntade på Lejla, sen träffades vi, snacka och hälsade ^^ Sen gick vi in och hämta guuuuuuuudis!!! :D ..
& kolla runt lite sen orkade vi inte mera, för de var så jäkla mycket med folk där ute o.O .. Så vi gick ut igen och stod där en stund och snackade, lyssna på musik, sjöng och hade de allmänt trevligt =) <3 Jätte kul att träffa er bejjbs <3

Sen sa vi hejdå till Lejla, och sen Emma ;p .. Då gick jag och Tubbe med min cykel, vi gick ENDA till vivalla o.O .. Snacka om jobbigt alltså, fick verkligen ont i benen.. Men de gick väl, skönt  nu efteråt när man duschat :D
Men vi snackade lite, och sånt ;p Sen sa vi hejdå ..
och ja cyklade hem till mig och duchade , och nu ska jag kolla lite på internet och sen ska jag plugga lite, skit mycket saker att göra :S men en sak som jag absolut måste försöka hinna med idag i alla fall ;p .. lite iaf!
Sen slöa framför datan med vänner avsnitt, såg typ inga igår :/ för träffa tobbe och var med han hela kvällen :D  .. är på säsong 6 iaf :O ..

& nu ska ja dra, ses losers :D

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

2009-03-24 @ 17:34:32
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

vaknade precis :)

göra idag då?

2009-03-25 @ 05:23:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0