mhm.

Var nyss med Daniel, och allt gick utmärkt :) .. Det var skit mysigt och allt det där, hihija puss på det :*

Men förut idag fick jag reda påå något helt jävla sjukt, jag tänker fan flytta ifrån jävla hor örebro, seriöst, värsta skitsnack stället :S get a life .... till alla ni som snackar skit, ni är förfan bara avundsjuka, seriöst så dumma och fula att ni borde hänga er själva !! Det ni sagt till henne e inte ens sant, fick inte veta vad eller vem som sagt något, men ni har snackat skit som fan inte är sant, har ALDRIG snackat skit om henne, för hon är en go tjej, men eftersom hon vägrar säga något så, .. Men alltså, sanningen kommer alltid fram till slut, lär dig det.  Och om man hört något från någon, så ska man alltid höra med flera och inte tro den enda personen liksom :S .. men i allafall när ja får reda på vem som snackat skit ska jag fan ... aa ni vill inte ens veta .. så jävla förbannad just nu, imorgon blir det ett helvete i skolan, kan ja lova dig/er ! horungar.

Kommentarer
Postat av: pc

Skvaller och skitsnack är alltid tråkigt.



Jag försöker få 1.000 personer att protestera till Katolska kyrkan för att de bannlyser en våldtagen nioårig flicka. Anledningen är att hon gjort abort på läkarnas inrådan och med sin mammas samtycke. Men kataolska kyrkan bannlyste flickans mamma och läkarna. Styvpappan som våldtagit flickan sedan hon var sex år är däremot förlåten av katolska kyrkan.



Jag hoppas att du vill kopiera eller länka till mitt inlägg och skicka ett mail till den katolska biskopen i Sverige.

http://enbart.blogg.se/2009/march/090310-enbart-mojligt.html



Tack för ditt engagemang!

2009-03-11 @ 07:24:32
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Annica

det spelar ingen roll var man bor, snacka skit gör folk ändå!

men stå på dig hjärtat!!!!



19 dagar kvar! ;-)

2009-03-11 @ 10:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0