london imorgon! :D

japp då ere london imorgon dårå :) <3
Redan, känns som om de nyss var typ 39 daagar osv, men nu ere liksom imorgon ;o..

Men ska snart göra i ordning mig sen åka till morsan, käka tacos och sen åka till mormor och fika och sen packa lite mer hos morsan osv :) så de e mycket att göra etc ;) och sen soova tidigt, sen gå upp tidigt och fixa sig och vid 6 tiden på morgonen åker vi till flyget!

Och nu äter jag lite frukost <3 ska om en stund kolla om jag har med mig all packning och så, checka lite , fick låna pappas tröja :) till att sova med alltså, trodde han glömt det för ja bad han igår men när ja vakna så låg den vid min packning :P.. Han & karlsson ska till åland idag, vad gulligt!

Men nu ska jag dra , jag kanske skriver blogg ikväll (:

Kommentarer
Postat av: pramita

hihi :D vad har du gjort under helgen då?

2009-03-29 @ 12:07:17
URL: http://pramiitaas.blogg.se/
Postat av: alec

allt bra idag då?

kram

2009-03-29 @ 12:48:10
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0