kanske till skövde?

I natt sov jag i alla fall rätt så bra, somnade som ett litet barn ;D .. Sen blev jag väckt av några som kom hit åså, Och det var vid 13.15 tiden typ ;p sen kom Emelie på den idén, att fan om vi ska träffas imorgon en hel dag alltså, vi mötts i mitten och sen träffas tidigt, blir som en liten utflykt, ääääventyyyr! Sen åker vi hem senare?´fan vad kul de ska bli i så fall! :D .. & det kostar typ 87 kr dit , och sen 87 kr hem, inte så jävla dyrt :S ? runt 200 kr kan jag väl betala de där, sen har jag endå en massa pengar kvar som jag kan använda! Men fasen vad kul de skulle bli=) så vi snackade om de nu faktiskt. Men jag tror det blir av! Att hon åker till Skövde från Göteborg, och jag åker till Skövde ifrån Örebro, sen träffas vi och umgåss en hel dag! & sen åker vi hem igen, fan det är faktiskt värt pengarna! :D <3 hihija! Men nu ska jag väl försöka fixa frukost och inte äte chips till frukost? hmms. <3 

We do it Emelie. <3 Go for it ;D



23 Dagar kvar till London. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0