Im your stalker.

Asså jag är så jävla förbannad och ledsen och jag vet inte vad. Vafan får man ut för att man går runt och snackar skit? som fan inte är sant? :S .. jag vet att jag ALDRIG snackat skit om dig, för skulle aldrig kunna snacka skit om mina vänner, :S  och du är en så jävla go vän,. Men om du hellre tror på den personen som tror att hon/han är så jävla cool och kan göra falska rykten, så FINE, i dont care anymore,you do what you want to do!   Jag orkar inte ta emot all jävla skit längre, så jävla svårt att spela glad när man fan bara mår skit,  .. jag hoppas att en jävla dag kommer du att ångra dig så jävla mycket, men då kommer ALLTING vara försent, . Men jag orkar inte vänta tills den dagen! Fan får man ut för att snacka skit om folK:S? seriöst,så jävla falskt att det inte är så sant... jag är så jävla förbannad och ledsen att ja inte vet vart eller vad jag tar mig till sen !  Sanningen kommer alltid fram till slut, vare sig man vill eller inte! Men då kommer det att vara försent.. Jag trodde du var min vän, att du kunde lita på mig, men fine! Thats okay! I dont care anymore!
Men innan man tror på den falska .... så ska man först fråga den personen  som "snackat" skit och se om de stämmer, istället för att bli arg/sur  när den personen ser ut som ett frågetecken och inte vet vad den personen sagt... Jag skulle aldrig kunna sjunka så lågt att snacka skit, jo ja vet alla har någon gång snackat skit och så, men om dig .. ska jag vara ärlig... jag har ALDRIG i hela mitt liv snackat något ont om dig.. Men ditt val, du gör som du vill, Ta och tro den där jävla horungen..    



aja orkaorkaorka skit på er. 


Tack för att ni finns. <3  Ni som bryr er. <3


19 dagar kvar! Så watch out biatches !


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin blogg! =)

2009-03-11 @ 18:41:55
URL: http://eeemeliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0