If i were a boy...

... så vet ja inte va ja skulle göra :D


Så mycket rolgit jag ska göra på så kort tid !!!! :D:D


Här kommer de lite :

London den 30/3 - 6/4 !
PÅSKLOVS VECKAN 15,  den 7-15 ( göra massvis med roligt, kanske boda borg etc.
Fest hos mig 10/4.
Åland med en massa roligt folk den 3/5( EVENTUELLT DÅ )

Eller aa inte sådär jätte mycket, men en hel del roliga saker på rätt så kort tid ;)  e så glad och ja vet inte vad, men nu ska ja fortsätta äta min goda mat, och sedan se på Andra avenyn som ja typ hatade eller hatar ;O men såg ett repris avsnitt igår och de blev spännande ;o så måste se, undra va som händer idag där dårå ^^
Sen kanske ett avsnitt av Gossip girl !  sen leka med mobilen och sen sooova! Puss på skinkan!


Classi, saknar dig bror :(<3

Danni - det skulle vara roligt ifall du kunde komma på påsklovsveckan gumman <3 really miss you.

Daniel - hoppas vi kan ses snart söt, jag saknar dig. <3 mycket.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kikar in fin blogg :)

2009-03-17 @ 21:16:25
URL: http://imgonnamoveon.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :D

ne inte mkt :)

2009-03-17 @ 21:58:37
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0