I will never love you again.

Tänkte bara skriva ett inlägg innan jag ska gå och lägga mig (:

Träffa Tubbe idag ! =) .. VI typ , möttes sen gick vi hem till mig, satt och lyssna på en massa låtar, titta på film, snacka , rökte och hade de allmänt kul =) ETE forever youknow =) <33 lovly. ;D ..
Men det var kul faktiskt, ett tag sen sist ju! Men vi ska väl ses snart igen hoppas jag, och sen den 10 april ska vi rocka loss med en massa gött folk! :D Feest alltså!

London om typ snart 6 dagar ;)  Mumsigt kul de ska bli! ^^ Åker till morsan på Söndag eftermiddag, packar de sista och planerar, sen måndag morgon v14 drar vi iväg till London!  Hoppas de här dagarna går fort frammåt, men aa en massa skolarbeten skit som ska göras denna vecka :/ så lär bara gå sakta framåt :/ Menmen, snart åker vi i alla fall! =) ..

Men skola imorgon, redovisning på Teckenspråket,  ;p får väl se hur det går, men i alla fall, sen är en sak över ;p ..
Men de kommer gå riktigt bra! =) sista gången det typ är teckenspråk för mig ;/ eftersom nästa vecka är jag borta, och veckan efter är de påsklov, och sen äre APU i 5 veckor, och sen en vecka sen slut, vi kanske har något i teckenspråk efter APU,  men jag vet inte :P

Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0